سردار القاصی مهر گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان ایلام، ۵ سارق دستگیر و از آن‌ها ۵ میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله‌های آبیاری قطره‌ای در زمین‌های کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان ایلام، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت ، ماموران تجسس کلانتری ۱۴ این شهرستان، موفق به شناسایی رد پای ۴ سارق حرفه‌ای شدند.

او با اشاره به شناسایی یک مالخر، ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و طی چند عملیات غافلگیرانه ۴ سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در بررسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال تعیین شده کشف شد.

او اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهمان علاوه بر بزه ارتکابی سرقت لوله‌های آبیاری، به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی دیگر اعتراف کردند.

او مطرح کرد: در این راستا پس از انجام اقدامات قانونی، اموال سرقتی به مالباختگان تحویل و متهمان به همراه پرونده و در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.