رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ هزار هکتار سند اراضی ملی و در ماه آتی برای بیش از ۷۸۷ هکتار از این اراضی سند صادر می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آن‌ها برای عملیاتی‌سازی اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرد.

او گفت : خوشبختانه کار‌های خوبی در این شورا و در پارسال صورت گرفته است به نحوی که در بسیاری از آمار‌ها در یک‌سال گذشته بیش از ۱۰ سال گذشته کار انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: اولویت کار در سال جدید صدور اسناد است که با این شیوه از بسیاری از سواستفاده‌ها جلوگیری خواهد شد، بنابراین ادارات ذی‌ربط به‌خصوص ثبت اسناد باید این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند در این راستا مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ هزار هکتار سند اراضی ملی و در ماه آتی برای بیش از ۷۸۷ هکتار از این اراضی سند صادر شود.

او افزود: نباید هیچ تغییر کاربری صورت گیرد که ناچار به تشکیل پرونده قضایی و به تبع آن تخریب شویم، بنابراین راه برون رفت از بسیاری مشکلات در این زمینه عدم صدور تغییر کاربری‌هاست.

توسلی‌زاده با مروری بر تمامی مصوبات سال ۱۳۹۹ این شورا و میزان پیشرفت و عملیاتی کردن این مصوبات، گفت: در سال جدید علاوه بر پیگیری جدی مصوبات، تمامی مصوبات پارسال باید همچنان با قوت خود به سرانجام برسند و کوچک‌ترین کوتاهی پذیرفته نخواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.