مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: سالمندانی که واکسن کرونا را دریافت نکرده اند برای تزریق آن به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کنند.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تاکنون ۱۲۹ نفر از ۱۸۶ نفر معادل ۶۹ درصد در گروه سنی سالمندان ۷۵ تا ۷۹  سال  واکسن کرونا در این شهرستان دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه در گروه سنی بالای ۸۰ سال هم ۳۲۹ نفر از ۴۴۵ نفر معادل ۷۳ درصد واکسن کرونا تزریق کردند، افزود: با توجه به اینکه از هفته آینده روند تزریق واکسن برای گروه سنی بالای ۷۰ سال آغاز خواهد شد، لازم است تا همه افراد بالای ۷۵ سال هرچه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند و برای جلوگیری از تجمع و حفظ سلامت خود، مراجعه را به روز آخر موکول نکنند.

مولایی پارده اظهار کرد: مردم به شایعات در موارد عوارض واکسن و اینکه چه نوع واکسنی بهتر است توجه نکنند و در تمام موارد کار کارشناسی و فنی صورت پذیرفته است همچنین مردم مراقب سوء استفادکنندگان و کلاهبرداران نیز باشند تنها مرجع رسمی شبکه بهداشت و درمان بوده  و در صورت برخورد با افراد مشکوک مراتب را گزارش بدهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.