مردانی با اشاره به تداوم واکسیناسیون سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه گفت: حدود ۴ هزار نفر از این افراد در اهواز واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز با بیان اینکه جمعیت افراد بین ۷۵ تا ۷۹ سال شرق اهواز ۴ هزار نفر است که از این تعداد تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ نفر یعنی ۵۵ درصد واکسینه شدند، گفت: همچنین از ۳ هزار و ۳۰۰ سالمند ۷۵ تا ۷۹ سال در غرب اهواز حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر یعنی ۵۰ درصد واکسن کرونا دریافت کردند.

او افزود: برنامه واکسیناسیون سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال تا روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر واکسیناسیون گروه بعدی را آغاز کنیم.

مردانی با اشاره به این نکته که تزرق واکسن کرونا هیچ گونه عارضه‌ای نداشته و مردم از این بابت نگران نباشند، اظهار داشت: از گروه‌های هدف درخواست داریم در تاریخ تعیین شده به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز با تاکید بر رعایت نکات  بهداشتی در مراسم نماز عید فطر تصریح کرد: نیرو‌های ما کار نظارت بر اماکن برگزاری نماز عید فطر را برعهده دارند و تلاش می‌کنیم با رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی نماز عید فطر به شکل صحیحی برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.