سردار شاهوارپور گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به توزیع  مرحله سوم کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا گفت: کمک‌های مومنانه به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در جهت محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

او افزود: در این مرحله نیز با همیاری بسیج سازندگی و کمیته امداد ۶ هزار کمک مومنانه آماده برای توزیع بین نیازمندان شده است.  

شاهوارپور بیان داشت: بسیج سازندگی با ۸۰۰ گروه جهادی فعال و پویا خدمات زیادی در بحث کمک‌های مومنانه و خدمات عمرانی انجام داده است و بیش از ۱۲۶ جهیزیه، آبرسانی به مناطق صعب العبور، ساخت و تعمیرات مدارس، مساجد و واحد‌های مسکونی، در سیل و زلزله همواره برادران بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در کنار مردم بوده اند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در بحث اشتغال و راه اندازی کارگاه‌های خانگی، طرح شهید سلیمانی، حضور دانشجویان و جهادی‌ها برای مقابله با کرونا که کمک شایانی به کاهش آمار کرونا داشته است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.