رضا علی یوسفی گفت: پارسال ۵۸ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضا علی یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت : در سال ۹۹ بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان رازوجرگلان در دو نوبت صبح و عصر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت کردند.


بیشتر بخوانید 


او  با بیان این که پارسال ۲۰ هزار و ۹۳۷ مورد بازدید توسط بازرسان مرکز بهداشت رازوجرگلان انجام شده است، گفت: ۷ هزارو ۳۲۱ مورد امکنه عمومی، ۱۱ هزار و ۵۷۳ مورد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲ هزار و ۴۳ مورد کارگاه‌های خانگی و غیر خانگی بازدید شد.

یوسفی ادامه داد: در بازدید‌های انجام شده ۵۸ مورد پلمب و ۹۷۹ مورد اخطاریه صادر شد همچنین ۳۱۸ پرونده نیز به مراجع رسیدگی تخلفات ارجاع داده شدند.

او عنوان کرد: نظارت‌های بهداشتی از سوی تیم نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی همچنان ادامه دارد و با متصدیانی که شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

یوسفی با اشاره به فرارسیدن عید فطر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، نماز عید فطر در این شهرستان برگزار می‌شود بنابراین از مردم می‌خواهم ضمن رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک، سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.