مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از یک تن خامه فاسد در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از توقیف وانت نیسان حامل یک تن و ۷۸۵ کیلوگرم خامه فاسد در ایست و بازرسی اردبیل ـ مغان خبر داد.

سرهنگ عادل منیر گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه مخلان نظم، امنیت و آرامش عمومی، مأموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل ـ مغان به یک دستگاه وانت نیسان حامل خامه فاسد مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۷۸۵ کیلو گرم خامه فاسد و غیربهداشتی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل تصریح کرد: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

کشف ۱۳۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۳۰ تن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و اظهار داشت: این طرح با حداکثر توان و با بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.

او در ادامه از توقیف ۶ دستگاه کامیون تریلی حامل نهاده‌های دامی قاچاق در حوزه استحفاظی اردبیل و در یک عملیات منسجم و با اشرافیت کامل اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۳۰ تن نهاده‌های دامی قاچاق از نوع جو و ذرت کنسانتره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این عملیات و در رابطه با کشفیات به دست آمده گفت: دستگیرشدگان قصد خروج غیرقانونی نهاده‌های دامی از استان و توزیع خارج از شبکه را داشتند.

سردار حسینی با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده مشمول ارز دولتی بوده و باید در اختیار تعاونی‌های مناطق عشایری قرار می‌گرفت؛ تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.