رئیس اداره بنیاد مسکن مهاباد گفت: ۲۳۵ واحد مسکن با اعتبار ۱۸۸ میلیارد ریال در مناطق محروم و بی بضاعت روستایی احداث می‌شود.

حنیف سلامت رئیس اداره بنیاد مسکن مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد:  ۲۳۵ واحد مسکن با اعتبار بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه و همکاری نهاد‌های حمایتی در مناطق روستایی احداث خواهد شد.

سلامت افزود: از این تعداد واحد مسکونی، تاکنون ۳۰ واحد پی کنی، ۲۱ واحد در مرحله اجرای فونداسیون و زیرساخت است، هفت واحد در مرحله دیوارچینی، ۲ واحد در مرحله تکمیل پوشش سقف و ۲ واحد نیز در حال نصب درب و پنجره است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره بنیاد مسکن مهاباد اضافه کرد: مسکن محرومان برای افراد بی بضاعت و نیازمند مناطق روستایی در قالب واحد‌های ۴۰ و ۶۰ متری احداث می‌شود که در سال جاری برای این منظور ۱۸۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که از این میزان بیش از ۷۰ میلیارد ریال وام بلاعوض است.

او با بیان اینکه خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده شهدای مناطق روستایی در اولویت اجرای این طرح قرار دارند، گفت: برای احداث هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۳۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.