رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: از ابتدای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی تاکنون ۵ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان با پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و مقاوم شده است.

حنیف سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: از ابتدای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی نیز ۵ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان با پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و مقاوم و تحویل متقاضیان داده شده است.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: برای مقاوم‌سازی این تعداد مسکن روستایی تاکنون ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان داده شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد سهمیه ابلاغی سال گذشته را ۸۳۵ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۳۰ واحد به بانک معرفی شده، اند که ۸۲۳ واحد موفق به عقد قرارداد با بانک، ۵۵۲ واحد در مرحله دیوارکشی، ۴۴۸ واحد در مرحله مسقف کردن و ۳۰۶ واحد نیز در مرحله نازک کاری هستند.

سلامت ضمن تشکر از بانک های عامل یادآور شد: روستائیانی که واحد‌های مسکونی شان دوام ندارد یا فرسوده است می توانند با تشکیل پرونده در بنیاد مسکن شهرستان‌ها و با هماهنگی دهیار و روستا‌ها نسبت به اخذ پروانه جهت بانک‌های عامل اقدام نمایند.

یکی از رسالت‌های مسئولان رفع محرومیت از چهره جامعه است و در این راستا فعالیت‌های زیادی برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی و موثرترین راه برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و جبران خسارت‌ها انجام شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.