سعید محمد امروز سه‌شنبه برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران امروز سه شنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح با حضور در وزارت کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

 سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیر‌ها نگران هستند و این در حالی است که خداوند متعال استعداد‌های سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم به مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.

وی افزود: جوانگرایی نه فقط در افراد بلکه در ساز و کارها، ساختار‌ها و تمامی عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات دارد؛ رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است؛ برای موفقیت نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. بعد هم نیاز داریم که مردم در صحنه باشند.

محمد گفت: من با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه در عرصه‌های مخنتلف به عرصه آمده‌ام و با دارا بودن تیم خوب و مجرب که قبل از انتخابات به مردم اعلام خواهیم کرد پا به عرصه گذاشته ایم؛ برنامه ما این است که رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

محمد در پاسخ به سوالی در خصوص کناره‌گیری به نفع رئیسی گفت: با توجه به اینکه ایشان تا این لحظه اعلام موضع نکرده‌اند، ایشان جزو سرمایه‌های نظام هستند و پیشانی مبارزه با فساد هستند با توجه به اینکه هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند، اجازه بفرمایید بعد از ثبت‌نام‌ها و تایید صلاحیت‌ها اعلام موضع خواهم کرد.

وی گفت: کشور باید با یک تفکر انقلابی و جهادی اداره شود بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم از سوی هیچ دسته و جناحی وارد انتخابات نشدم و نمی‌خواهم حمایت شوم. همانطور که تا الان سوابقمان را نشان داده از همه ظرفیت‌های انقلاب استفاده خواهیم کرد به هیچ جریانی هم قول ندادیم که دولت ما به یک شرکت سهامی تبدیل شود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: برنامه ریزی کاملی کردیم تا اعتماد را به مردم بازگردانیم ما با رویکرد تولید تلاش خواهیم کرد با اصلاح ساختار‌های بانکی و اقتصادی، اکثر کالا‌ها که به صورت سرمایه‌ای در دست مردم است به مصرفی برگردانیم از همه ایرانیان مقیم خارج هم می‌خواهیم که مشارکت داشته باشند.

وی افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی ماست با جلوگیری از خام فروشی و توسعه صنعتی کشور تلاش می‌کنیم حوزه اشتغال را حل کنیم به صورت همه جانبه نه فقط در عرصه اقتصاد که در همه ابعاد برنامه‌های خوبی آماده شده است این برنامه‌ها را ظرف ۴ سال آماده و اجرایی خواهیم کرد.

محمد تاکید کرد: برنامه‌ریزی کردیم که طی دوره چهار ساله کشور را به حد قابل قبولی برسانیم. با شعار «اول همسایگان» پا به عرصه گذاشته‌ایم نگاه به شرق یکی از رویکرد‌های ما است از همه ظرفیت‌ها باید استفاده شود. ما به دنبال توسعه دیپلماسی اقتصادی، بازرگانی، جهانگردی، علمی و... هستیم.

وی گفت: آنچه که برای من مهم است، رضایت، ولی و همچنین رضایت مردم کشور است امیدوارم مردم به سرباز کوچک خودشان به عنوان فردی که وارد عرصه شده تا این تحول را عملی کند و خواسته‌های آن‌ها را عملی کند، اعتماد کنند امیدوارم این حمایت‌ها تا روز پایان ادامه داشته باشد.

محمد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری بیان داشت: آقای دوستی سازنده پالایشگاه ستاره خلیج فارس رئیس ستاد بنده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره رویکردش نسبت به آینده برجام افزود: برجام یک توافقی است که دولت و مجلس ایران به آن متعهد شده‌اند و دولت آینده هم طبعا به آن متعهد خواهد بود. مشکلی که برجام دارد این است که طرف مقابل از برجام خارج شده است. ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرده است اگر طرف مقابل هم به تمامی تعهدات خود عمل کند و مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرد، ما از مذاکرات و تعامل استقبال خواهیم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: طرف مقابل باید هر چه زودتر تصمیم بگیرد و به میز مذاکرات برگردد. البته از سایر ظرفیت‌های بین‌المللی هم استفاده خواهیم کرد من هم به دور زدن تحریم‌ها بسیار آشنا هستم و هم فرصت ساختن از تحریم‌ها.

محمد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شورای نگهبان مدارک شما را تحویل گرفت؟ گفت: مدارک هرچه خواستند، ارائه کردیم. روند ثبت‌نام انجام شده است.

وی همچنین در این رابطه که آیا برای ورود به انتخابات دیداری با رهبر انقلاب داشته است، گفت: شان رهبری بسیار بالاتر و فراتر از این است که به افراد اذن بدهند این یک تعارض است ایشان سعی می‌کنند که نفیاً یا اثباتاً وارد نشوند راجع به حقیر نیاز به این نبود که دیدار داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رأی ما یک کلام سعید محمد وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود برشرف سعید محمد زنده باد این مرد جهادی حل مشکلات کشور فقط با مرد میدان قابل حل خواهد بود همین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف من یک کلام :فقط دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس جمهور جوان و ولایی و جهادی - دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
از هیچ کدوم از این صفاتی که چیدی خیری ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله با رای و حمایت همه محرومان و بینوایان بیکاران یارانه بگیران کم درآمدان بیچارگان درماندگان فقیران مسکینان کوخنشینان ستم کشیدگان از بی عدالتی و تبعیضگریهای مختلف به شما دکتر سعید محمد سیاستمدار اسلامی جوان لایق و شایسته خردمند بصیر توانا و دانا مومن انقلابی ولایت مدار مستضعف ائتلافگرای اعتدالگرای عادل صادق انشاءالله به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بالاترین رای را بیاورید و رئیس جمهور ایران اسلامی شوید و به تمامی شعارها و وعدهایتان که به ملت مستضعفین وعده دادید و گفتید صادقانه عمل کنید .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
محمد جباری
۱۱:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
با توکل بر خدا پیروزی با ماست
آخرین اخبار