دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شد به زودی با تکمیل پرونده و صدور رای بسته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ابراز داشت: پرونده تشکیل شده سرقت مسلحانه از طلافروشی که منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شده بود برای رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

او ادامه داد: پرونده مربوط به سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان با تلاش شبانه روزی بازپرس در کوتاه‌ترین زمان قبل از سال ۱۴۰۰ تکمیل و با تفهیم اتهام به متهمان، به دادگاه ارسال شد، اما قاضی پرونده دادگاه کیفری یک، نقطه نظراتی را بر روی پرونده داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اضافه کرد: قاضی پرونده ایراداتی را مکتوب کرد که رفع نواقص پرونده منجر به رای خواهد شد و رای نیز به زودی صادر خواهد شد.

شریف ابراهیمی بیان کرد: اقدام سریع نیروی انتظامی در دستگیری سارقان مسلح طلافروشی سمنان ستودنی است و این اقدام سریع پلیس نشان داد ناامنی در جامعه خط قرمز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا ایجاد ناامنی در جامعه را بر نمی‌تابند و در کوتاه‌ترین زمان با فرد خاطی برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.