فرمانده انتظامی کرمان از ناکامی قاچاقچیان بین المللی و مسلح قبل از انتقال بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو تریاک، کشف ۷ قبضه سلاح و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رزمندگان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان قلعه گنج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران با رصد مستمر تحرکات اعضای این باند، خانه روستایی آنان را در حاشیه شهرستان قلعه گنج که برای آماده سازی و انتقال مواد مخدر در نظر گرفته بودند شناسایی و بلافاصله با طرح ریزی عملیاتی منسجم این مکان را تحت محاصره خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر ورود و در بازرسی از ۲ دستگاه وانت نیسان و کاپرا پارک شده در آنجا دو تن و ۴۰۰ کیلو، ۷ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات کشف و ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره اینکه متهمان دستگیر شده همه از اعضای یک خانواده بودند، گفت: اعضای این باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند چنین محموله سنگینی را از طریق مناطق کویری به استان‌های همجوار انتقال دهند با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان پلیس ناکام ماندند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.