دادستان استان سمنان گفت: برخی از موانع تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی، مشکل آب است که حل و رفع آن نیازمند، مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی است.

محمد شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ضمن بیان اینکه برخی از موانع در حوزه صنعت ریشه‌ای است و با تلاش شخص یا دستگاه اجرایی به تنهایی قابل حل نمی‌باشد گفت: تولیدکنندگان و صاحبان صنعت هم باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکل آب در صنعت استان تلاش کنند.

او افزود: در جهت رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها در سال گذشته اقداماتی صورت گرفت و با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایجاد اشتغال شده است.

دادستان استان سمنان بیان کرد: باید همکاری و مشارکت بین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گیرد تا مشکلات بخش صنعت و واحد‌های تولیدی به صورت جدی شناسایی و برطرف شود تا با استفاده مطلوب از ظرفیت استان، ایجاد اشتغال بیشتری در استان محقق شود.

شریف ابراهیمی تاکید کرد: در استان سمنان باید نگاه جدی و کلی به مسئله اب داشته باشیم و سوق دادن افراد در صنعت صرفا بمنظور افزایش این ظرفیت کار مطلوبی نیست.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: قوه قضائیه ، کمبود آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار