مشکل اصلی استان سمنان کمبود آب است/ضرورت چاره جویی جهت حل مشکل آب در استاننماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران گفت: حق، ماندگار و باطل نابود شدنی است و انقلاب اسلامی ایران نمونه ی بارز نابودی  باطل و پیروزی حق بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار با پرسنل آبفای استان با اشاره به تقارن رحلت حضرت فاطمه زهرا (س) و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت زهرا (س) علت ایجاد خلقت بوده و باید در جشن های انقلاب حرمت دهه فاطمیه نگه داشته شود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با ابراز رضایت از میزان بارندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: امیدواریم در ادامه نیز شاهد بارندگی بهتر باشیم تا از ایجاد مشکلات کمبود آب در تابستان جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی استان سمنان کمبود آب است ، تصریح کرد: مشکل کمبود آب در استان مشکل جدی بوده و باید به طور جد پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر همراهی مردم با آبفای استان در مدیریت مصرف آب گفت: صرفه جویی در مصرف آب باید به مردم گوشزد شود و همه باید در صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب همکاری داشته باشند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در پایان ضمن تاکید بر چاره اندیشی اساسی در حوزه تامین آب استان سمنان خاطر نشان کرد: قبل از تابستان امسال باید در جهت تامین آب مردم استان چاره اندیشی شود.

انتهای پیام / گ

دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با پرسنل آبفای استان

 

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.