رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش سوزی و امدادی گفت: مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در منطقه ۲۵۴ دستگاه خیابان بعثت ۲، حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه پادادشهر خیابان ۱۶ غربی، اطفای حریق در منطقه کمپلو خیابان کشاورز و آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی به علت نشت گاز پیک نیک انجام شد.

وی به مهار آتش سوزی تراس واحد مسکونی در بلوار انصار واقع در منطقه سپیدار اشاره کرد و افزود: اطفای حریق منزل مسکونی که به علت اتصال برق پمپ آب رخ داده بود با تلاش آتش نشانان انجام شد و یک مرد از ساکنان منزل که در این حادثه دچار مصدومیت شده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری در ادامه با اشاره به اطفای حریق ترانس برق در منطقه پردیس خیابان جویبار اشاره کرد و اظهار داشت: تیم امداد و نجات با اعزام به منطقه کیان موفق شدند زن ۳۷ ساله‌ای که قصد خودکشی از روی پل علوی را داشت با مشاوره و گفتگو از تصمیم خود منصرف کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز به نجات یک شهروند در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پردیس خیابان گلدسته اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه فاز ۲ پادادشهر با ابزار تخصصی و نجات پایه دوچرخه را که در پای پسر بچه ۵ ساله فرورفته بود رهاسازی کردند و وی را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.