آثار هنرمند بجنوردی در نمایشگاه بین‌المللی عکس آنلاین «پارس فورته» به نمایش گذاشته شده است که عمده این تصاویر مربوط به جاذبه‌های خراسان شمالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حامد موسوی نژاد  عکاس نام آشنای استان با ۴۰ اثر در نمایشگاه بین المللی عکس آنلاین «پارس فورته» ایتالیا حضور دارد که با عکس هایش به معرفی خراسان شمالی پرداخته است.


بیشتر بخوانید 


این هنرمند که برپایی نمایشگاه بین المللی عکس آنلاین را در شرایط شیوع ویروس کرونا خبری مسرت بخش می‌داند، می‌گوید: قرار است بعد از پایان نمایشگاه، عکس‌ها در قالب یک کتاب در ایتالیا چاپ و در مراکز فرهنگی و هنری در اروپا، آسیا و آمریکا توزیع شود.

موسوی نژاد با بیان این که عمده عکس‌های من از خراسان شمالی است، به دغدغه‌های خود اشاره و گفت : دغدغه من معرفی جاذبه‌های خراسان شمالی، فرهنگ، طبیعت استان و شهر بجنورد به مردم ایران و جهان با هدف رونق صنعت گردشگری، معرفی خراسان شمالی و بجنورد به عنوان یک هدف گردشگری جذاب، معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان در راستای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و توسعه اقتصادی شهروندان است.

این عکاس بجنوردی گفت : زمان فعالیت این نمایشگاه تا پایان اردیبهشت ماه امسال است البته امکان تمدید تا پایان خرداد ماه نیز وجود دارد.


انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.