مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های نهایی پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آزمون‌های نهایی پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای افزایش چند برابری حوزه‌های امتحانی و هماهنگی با مدیران مدارس انجام شده است.

او افزود: امتحانات پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد که با توجه به اینکه چهار واحد درسی پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار نمی‌شود، تصمیم گرفته شد برای برگزاری آزمون‌های مربوط به این چهار واحد نیز در همین فاصله زمانی برنامه‌ریزی شود.


بیشتر بخوانید


قائدامینی با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی و تصحیح اوراق در استان به منظور کاهش رفت‌وآمد‌های بین‌شهری چندین برابر شده است، اضافه کرد: امتحانات شبه‌نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روند آزمون‌ها و سؤالات به صورت مجازی برگزار شده است.

او ادامه داد: برای دیگر پایه‌های تحصیلی نیز تنها نمره پایانی به عنوان نمره قبولی لحاظ نخواهد شد و معلمان بر اساس موارد تعیین‌شده، نمرات دیگری را نیز برای دانش آموزان لحاظ خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار