به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با جمعی از فرهنگیان، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: این روز را به عنوان روز معلم نامیدند تا یک تناسب و یک همسنخی تمام عیار میان معلمین و این شخصیت بزرگ برقرار شود.

او با اشاره به اینکه خدامحوری و اخلاص باید سرمنشا تعلیم و تربیت قرار بگیرد، افزود: هر کس این ویژگی را داشت برجسته شد. شهید سلیمانی، شهید مطهری و شهید بهشتی هم همین ویژگی را داشتند که برجسته شدند.


بیشتر بخوانید


فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم، از کمک ۲۰ میلیار تومانی خیران در بازسازی و افتتاح مدارس خبر داد و همچنین از اقدامات صدا وسیما در افزایش موفقیت تحصیلی دانش آموزان تقدیر نمود.

در پایان این مراسم از پنج مدیرنمونه آموزشگاه ها و دو معاون برتر اجرایی در چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از سایر معلمان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار