مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مهلت پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کار‌های فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

او با بیان اینکه تسهیلات کرونا طی چندین مرحله به کسب و کار‌های فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا پرداخت شد، افزود: ۲ هزار و ۲۳۷ فقره پرونده برای دریافت بیش از ۴۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به بانک­‌های استان ارجاع شده و تاکنون ۲۲۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

جوروند ادامه داد: با توجه به تمدید پرداخت این تسهیلات، سایر متقاضیانی که در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده اند، می‌توانند با مراجعه به بانک انتخابی نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: متقاضیان حوزه فرهنگ و هنر که تاکنون نسبت به ثبت درخواست در سامانه کارا اقدام نکرده اند می‌توانند تا پایان اردیبهشت جاری با مراجعه سامانه‌ی کارا به نشانی corona-kara.mcls.gov.ir نسبت به درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیانی که در مراحل قبل کمتر از ۱۲۰ میلیون ریال از تسهیلات کرونا برخوردار شده اند می‌توانند با مراجعه به این سامانه و با ثبت درخواست جدید از مبلغ مابه التفاوت نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.