سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۹۹ دستگاه ماینر قاچاق در مرکز تهران

سرهنگ جلیلیان از کشف ۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیرمجاز تهیه و در یک واحد تولیدی نگهداری شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار از نگهداری چندین دستگاه ماینر قاچاق در یکی از واحد‌های تولیدی در حوالی بازار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات ضمن هماهنگی قضائی از این مکان بازدید و ۹۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماینر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر از این طریق سود سرشار و کلان و خوبی وارد اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان می شود باید قانونی زیر نظر کارشناسان نخبگان دولت خدوم مردمی فعالیت قانونی کنند و برای همه این مزرعه های رمز ارزهای دیجیتالی جدید نیروگاهای برق مستقل تعریف کنند و راه اندازی کنند که هیچگونه مزاحمت و دخالتی به برق مشترکین شهری و روستایی نداشته باشند و فشاری به برق شهری و روستایی نیاورند براشون دکلها و کابلهای مستقل بکشید از نیروگاهای برق جداگانه مختص این عملیت اجرایی مالی اقتصادی در کل اداره برق باید برق برای تولیدات رمز ارزهای دیجتالی و کارخانه های صنعتی و بیمارستانی و کارخانه جات تولیدی که بسیار بسیار بسیار از انرژی برق استفاده می کنند نیروگاهای برق جداگانه تعریف کند و راه اندازی کند تا نخواهد برق شهری و روستایی را روی شهروندان قطع کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار