رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شمس آباد

سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: ۱۰۵ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمس آباد" به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اظهار کرد: ماموران انتظامی در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمس آباد"، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در بازرسی از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر، ۱۳ عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر از این طریق سود سرشار و کلان و خوبی وارد اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان می شود باید قانونی زیر نظر کارشناسان نخبگان دولت خدوم مردمی فعالیت قانونی کنند و برای همه این مزرعه های رمز ارزهای دیجیتالی جدید نیروگاهای برق مستقل تعریف کنند و راه اندازی کنند که هیچگونه مزاحمت و دخالتی به برق مشترکین شهری و روستایی نداشته باشند و فشاری به برق شهری و روستایی نیاورند براشون دکلها و کابلهای مستقل بکشید از نیروگاهای برق جداگانه مختص این عملیت اجرایی مالی اقتصادی در کل اداره برق باید برق برای تولیدات رمز ارزهای دیجتالی و کارخانه های صنعتی و بیمارستانی و کارخانه جات تولیدی که بسیار بسیار بسیار از انرژی برق استفاده می کنند نیروگاهای برق جداگانه تعریف کند و راه اندازی کند تا نخواهد برق شهری و روستایی را روی شهروندان قطع کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار