باحضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان تعدادی طرح آبرسانی ومحرومیت زدایی بسیج سازندگی درفاریاب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی طرح‌های آبرسانی، محرومیت زدایی واشتغالزایی در شهرستان فاریاب افتتاح شد.

او دراین مراسم گفت: سازمان بسیج سازندگی با حرکت‌ها و کار‌های جهادی منشا خیر و برکت زیادی برای مردم عزیز در سراسر کشور به ویژه در جنوب در همه عرصه‌ها خصوصا در عرصه کمک به رفع زنجیره کرونا فعالیت کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان شاهد افتتاح ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هستیم و در شهرستان فاریاب نیز ۱۴۹ پروژه به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: از مجموع ۴۱۹ پروژه عنوان شده تعداد ۸۲ پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد بوده است، تعداد ۳۸ پروژه مربوط به تکمیل و ترمیم مدارس، سه پروژه آبرسانی روستای انجام شده و تعداد ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته شده است و همچنین تعدادی خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه‌های جهادی در شهرستان فاریاب به فضل الهی ساخته شده است.

سردار معروفی افزود: فعالیت‌های جهادی که در بسیج سازندگی انجام می‌شود دارای چند مزیت؛ دقت و سرعت بیشتر، پائین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که مشارکت مردم در نگهداری کار، کمک بزرگی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکیدکرد: اولویت کار ما در استان، آبرسانی روستایی است که به عنوان اصلی‌ترین موضوع در استان در دستور کار قرار گرفته است به همین دلیل قرارگاه نهضت آبرسانی سپهبد شهید سلیمانی را تشکیل داده ایم که اولین حرکت آبرسانی در سطح استان را در سوم خرداد ماه افتتاح می کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.