عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن برای توقف عملیات نظامی در ازای اجرای شروط این جنبش از سوی متجاوزان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن شروط این جنبش برای متوقف کردن عملیات‌های نظامی خود علیه دشمن متجاوز را اعلام کرد.

او در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: یمن آماده است همه عملیات نظامی خود را در ازای توقف تجاوز‏، لغو محاصره و عقب نشینی نیرو‌های خارجی از یمن متوقف کند.

البخیتی افزود: محکومیت حملات یمن به عربستان سعودی و همچنین محکومیت عملیات آزادسازی مأرب از سوی کشور‌های عضو گروه هفت و بی توجهی این کشور‌ها به تجاوز، محاصره و اشغال یمن، بیانگر نفاق و دورویی بین المللی است‏. به همین علت به اقدامات خود در حمله به عمق خاک عربستان و آزاد سازی یمن ادامه خواهیم داد.

شروط جنبش انصارالله یمن برای توقف عملیات نظامی

«تیم لندرکینگ» فرستاده آمریکا در امور یمن از طریق واسطه‌هایی در مسقط انصارالله را تهدید کرده است در صورتی که حمله مأرب را متوقف نکرده و آتش بس را نپذیرد، آن‌ها را تحریم خواهد کرد.

نمایندگان سازمان ملل و نمایندگان آمریکا در یمن هفته گذشته به پادشاهی عمان به عنوان بخشی از اقدامات بین‌المللی برای توقف جنگ در یمن و از سرگیری مذاکرات سیاسی سفر کردند، اما این رایزنی‌ها موفقیت آمیز نبود.

محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره کننده یمن نیز فاش کرد گفتگو‌های این گروه در مسقط با مارتین گریفیتث، نماینده سازمان ملل و تیم لندرکینگ، نماینده آمریکا در یمن که با هدف توافق همه جانبه به منظور حل بحران یمن در حال انجام بود، متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار