فرمانده سپاه عشایر استان فارس با اشاره به چهارمین رزمایش کمک‌های مومنانه، گفت: افزون بر ۱۰ هزار بسته مواد غذایی از سوی این نهاد تهیه و در اختیار عشایر فارس قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شکوهی  فرمانده سپاه عشایر فارس با اشاره به چهارمین رزمایش کمک‌های مومنانه، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی در ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج عشایر و به همت سپاه عشایر استان تهیه و بین نیازمندان و محرومان جامعه هدف توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه با توجه به متضرر شدن عشایر به عنوان جامعه مولد کشور بر اثر به خشکسالی‌های بی‌سابقه اخیر، ورود خیرین در کمک رسانی بسیار ضروری و تعیین کننده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی هر بسته بر ۳۵۰ هزار تومان، توسط خیرین و سپاه پاسداران، ناشی از توجه به جامعه عشایری در استان فارس است.

فرمانده سپاه عشایر فارس اظهار کرد: روند کمک‌های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان و نیز ماه‌های دیگر سال با قوت و شدت همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوان آلامی بر درد‌های قشر زحمتکش و مولد جامعه قرار گیرد.

شکوهی تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه در طی سه مرحله گذشته افزون بر ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی این نهاد تهیه و در اختیار عشایر فارس قرار گرفته است.

او بیان داشت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، خرما، سویا، چای و دیگر مایحتاج مورد نیاز تهیه و در اختیار عشایر سیار، نیمه سیار و ساکن که دارای زندگی دامی و عشایری هستند، گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه عشایر فارس اضافه کرد: تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق عشایر در راستای کمک‌های مؤمنانه که مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید بسیار داشته‌‎اند، از دیگر خدمات به جامعه عشایر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار