در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت جدید ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۱ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که در مجموع ۶۹ بیمار جدید شامل ۱۸ مورد بستری و ۵۱ مورد سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۹ مورد از بیرجند، ۲۱ مورد از قاینات، ۵ مورد فردوس و شهرستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان و طبس هرکدام سه مورد و شهرستان‌های نهبندان و سربیشه هرکدام یک مورد شناسایی شد

مهدی زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴۵ نفر تست کرونای مثبت دارند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۳ نفرشان نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۴۷ نفر رسید،  بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۳ بیمار شامل ۱۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

او گفت: تا روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۶۳ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۹ هزار و ۹۹۱ بیمار شد.

همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۱۸ هزار و ۹۹۹ بیمار کرونایی بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بودند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.