راهپیمایی امسال مردم شهرستان قروه در حمایت از مردم فلسطین و بزرگداشت روز قدس به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی امسال مردم شهرستان قروه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بزرگداشت روز قدس به صورت رژه موتوری و خودروی برگزار شد.

در ادامه این مراسم باشکوه اقشار مختلف مردم، نیرو‌های بسیجی و... از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تا میدان شهید سپهبد سلیمانی در قالب رژه موتوری و خودروی با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر حامیان تروریست، صهیونیست و... خواستار آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی از چنگال اسرائیل شدند.

همچنین نقطه مشترکی که در رژه موتوری امسال مردم قروه در حمایت از فلسطین وجود داشت وحدت و همبستگی اهل تشیع و تسنن بود که بعنوان امت واحد و مسلمان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و یکپارچه فریاد آزادی‌خواهی این سرزمین اشغالی مسلمان را سر دادند. تا صهیونیست‌ها آگاه باشند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست و در تمام کشور‌های مسلمان دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران حامیانی دارد.

گفتنی است، حضور یکپارچه مسلمانان در راهپیمایی قدس نشان از انقلاب مسلمانان جهان است و حامیان اسرائیل صهیونیست هر ساله از این حرکت خودجوش و مردمی مسلمین به ستوه آمده و راهپیمایی روز قدس را نوعی وحشت و ترس میان خود قلمداد می‌کنند و مردم قروه با آتش‌زدن پرچم اسرائیل خشم و انزجار خود را از این رژیم صهیونیست کودک‌کش نشان دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.