عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان با صدور پیامی از حضور پر شور مردم غیور و شریف استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در پیام تشكر و قدردانی استاندار كردستان آمده است: حضور باشكوه شما مردم غیور و مرزدار استان كردستان در 38 امین سالگرد راهپیمایی روز جهانی قدس، نه تنها باعث افتخار و سربلندی كشور عزیزمان ایران اسلامی شد بلكه شگفتی و غضب دشمنان انقلاب را نیز بر انگیخت.

در ادامه این پیام آمده است: شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف استان كردستان، امسال نیز با زبان روزه و با فریادی غرا، حمایت قاطع خویش را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت كردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.

حضور باشكوه شما مردم روزه دار کردستانی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، ندای وحدت اسلامی و صدای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به جهانیان رساند.

استاندار کردستان در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از دولت تدبیر و امید از تمامی شما مردم نجیب و شریف کردستان كه عبادت در این ماه مبارك را با دفاع از ملت مظلوم فلسطین تكمیل كردید تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان ممكن شاهد فروپاشی استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار باشیم.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.