شخصیت‌ها، سازمان‌ها و گروه‌های مختلف استان بوشهر با صدور پیام‌های ضمن اعلام حمایت از فلسطینیان مظلوم، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شخصیت‌ها، سازمان‌ها، نهادها، گروه‌ها و انجمن‌های مختلف استان بوشهر با صدور پیام‌هایی روز جهانی قدس را گرامی داشتند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.

در این پیام‌ها آمده است: امروز روز قدس مظهر عدالت و دادخواهی مظلومان و نماد وحدت و مقاومت اسلامی در مقابله با صهیونیسم جهانی است و فلسطین اشغالی امروز به بزرگ‌ترین دغدغه مسلمانان جهان تبدیل شده است.

امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است. هر سال در این روز راهپیمایی برگزار می‌شد اما امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری یا خودرویی برگزار نمی‌شود.

پویش‌‎هایی برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در فضای مجاز راه‌اندازی شده است که مردم می‌توانند با پیوستن به آن‌ها حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.


بیشتر بخوانید


همچنین امروز پرچم رژیم اشغالگر قدس در چند نقطه استان بوشهر از جمله در میدان‌های فلسطین و قدس شهر‌ها بدون حضور جمعیت به آتش کشیده می‌شود.

آذین‌بندی خودرو‌ها با شعارها و پرچم ایران و فلسطین، برگزاری مسابقه کتابخوانی، ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی مساجد و راه‌اندازی مراکز پاسخ به شبهات درباره فلسطین و روز قدس، از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در این استان است.

امسال هفته قدس با شعار «مقاومت فسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی» برای حمایت از فلسطینیان برگزار و در استان بوشهر ۳۰ برنامه به این مناسبت از طریق فضا‌ی مجازی و صدا و سیما منتشر و پخش شد.

 رزمایش ثامن نیز با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در فضای مجازی و با محوریت گروه‏‌ها و کانال‌‏های مرتبط با موضوع فلسطین به اجرا درآمد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.