موسی نژاد از امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و نماینده آستان قدس رضوی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در آیینی که در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام برگزار شد ، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و نماینده آستان قدس رضوی در استان ایلام توسط قنبر موسی نژاد و محمد کریم رحیمی به امضاء رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در این آیین گفت: براساس مفاد این تفاهم نامه آستان قدس رضوی در زمینه‌هایی همچون توانمندسازی مددجویان و فراهم شدن زمینه عزتمندی این خانواده ها، ارائه خدمات حمایتی، اجتماعی و زیارتی به مددجویان کمیته امداد با این نهاد همکاری می‌کند.

قنبر موسی نژاد ادامه داد: تأمین نیاز‌های معیشتی، تحصیلی و درمانی خانواده‌ها در شرایط سخت اقتصادی، کمک به توانمندسازی و تقویت روحیه صبر و توکل، کمک به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارائه بسته‌های مالی و معیشتی به نیازمندان و مددجویان، تأمین جهیزیه و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده ها، ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه است.

او ادامه داد: توسعه همکاری بین این دو دستگاه و به اشتراک گذاشتن توان، ظرفیت و امکانات طرفین در راستای ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به مددجویان و نیازمندان و ارائه کمک‌های هدفمند به این خانواده‌ها و همکاری در توانمندسازی این قشر از جمله دیگر موارد این تفاهم نامه است.

موسی نژاد با بیان اینکه با این تفاهم نامه ، هم افزایی بین این دو دستگاه بیشتر می‌شود ، مطرح کرد: انتظار می رود از این پس بستر خدمات آستان قدس رضوی به مددجویان کمیته امداد در زمینه‌های ذکر شده فراهم شود.

محمد کریم رحیمی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: یکی از افتخارات ارزنده آستان قدس رضوی در ایلام این است که بتواند خدمات شایسته‌ای در زمینه‌های گوناگون به قشر مددجو و نیازمند این استان ارائه دهد و ما آماده همکاری مطلوب در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.