در آیینی که در محل کمیته امداد امام خمینی «ره» سیروان برگزار شد زمینه اشتغال تعدادی از مددجویان این شهرستان با مشارکت خیرین فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،شیرمحمدی رییس کمیته امداد شهرستان سیروان گفت : با همکاری یکی از خیرین نیکوکار تعدادی تنور پخت نان محلی گاز سوز، چرخ خیاطی و مرغ بومی به منظور ایجاد اشتغال خانگی به زنان مددجوی سرپرست خانوار این شهرستان واگذار شد.

او افزود: واگذاری این اقلام در راستای اشتغال خانگی و کسب درآمد برای مددجویان و در راستای طرح کارانگیزی این نهاد صورت می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای هم از مددجویان در قالب این خدمات دریافت نمی‌شود.

رییس کمیته امداد شهرستان سیروان با عنوان اینکه فراهم آوردن اشتغال پایدار وخود اتکایی مددجویان تحت حمایت با مشارکت وهمراهی خیرین وموسسات نیکوکاری یکی از اولویت‌های این نهاد است بیان کرد : در این زمینه پذیرای مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

شیرمحمدی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال وخودکفایی برنامه‌های بسار خوبی برای مستعدین اشتغال طرح ریزی کرده که افراد مستعد اشتغال میتوانند با استقبال از این برنامه‌ها زمینه استقلال اقتصادی خود وخانواده هایشان رافراهم نمایند.

او اضافه کرد : در این راستا با همکاری یکی از خیرین سیروانی تعداد ۱۸ دستگاه تنور پخت نان محلی، ۶ دستگاه چرخ خیاطی زنانه و ۴۰ قطعه مرغ بومی در جهت ایجاد اشتغال خانگی به زنان سرپرست خانوار سیروانی واگذار شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.