مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام مطرح کرد؛

ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به نیازمندان

موسی نژاد گفت: ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به نیازمندان همسان با خدمات حمایتی و معیشتی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در نشست با تعدادی از کارکنان حوزه فرهنگی دفتر استان و مدیران و مشاورین تعدادی از شهرستان‌ها که به صورت ویدئویی حضور داشتند گفت: همانطور که ارائه خدمات مالی و معیشتی به نیازمندان دارای اهمیت است ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای به آنان نیز دارای اهمیت بسیاری است و حتی در اولویت قرار دارد.

موسی نژاد  بیان کرد: در کمیته امداد به همان اندازه که تأمین نیاز اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها اهمیت دارد رسیدن به مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌ها دارای اهمیت است.

او افزود: به لحاظ اینکه ارائه آموزش و مشاوره به خانواده‌های مددجو دارای اهمیت بسیار است از سال گذشته تاکنون ۵ مرکز کلینیک‌های مشاوره‌ای در استان راه اندازی شده که بصورت تخصصی به جامعه مددجویی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

موسی نژاد عنوان کرد: هدف ما این است که از همکاران مشاور در رسیدگی به امور نیازمندان استفاده بیشتری شود و به این خاطر این همکاران باید به موضوعات روز جامعه مسلط باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با عنوان اینکه امروزه اقشار مختلف جامعه با مشکلات و آسیب‌های گوناگونی مواجه هستند اعلام کرد: قشر مشاور می‌توانند در کاستن از این آسیب‌ها برای جامعه مددجویی بسیار موثر باشند.

موسی نژاد یادآورشد: در استان ایلام مواردی از جمله حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد و خودکشی از مهمترین آسیب‌ها و معضلات جامعه هستند که حوزه فرهنگی و مشاوره کمیته امداد برای مبارزه با این آسیب‌ها وارد عرصه شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.