رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان بدره مطرح کرد؛

‍ کمک ۱۷۷ میلیون تومانی نیکوکاران بدره به نیازمندان در ماه رمضان

مومنی از کمک ۱۷۷ میلیون تومانی خیرین و نیکوکاران به نیازمندان شهرستان بدره در دهه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نقی مومنی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان بدره گفت: این شهرستان در ماه مبارک رمضان چند برنامه ویژه از جمله ایران مهربان و سرپرستی از ایتام، اطعام مهدوی، ایران همدل و افطاری ساده را در دستور کار خود داشته که در برنامه اطعام مهدوی تاکنون ۵۳۶ سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، ربع گوجه، حبوبات و اقلام دیگر توزیع شده که ارزش این اقلام بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

او افزود: در این مدت تعداد ۳۲۵ پرس غذای گرم، ۳ هزار مورد افطاری ساده و جمع آوری وجه نقد جهت تهیه سبد غذایی نیز از فعالیت‌های این اداره بوده است.

مومنی با بیان اینکه طرح ایران مهربان با هدف حامی یابی برای ایتام نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: در دهه نخست ماه مبارک رمضان برای ۸۷ کودک یتیم و نیازمند حامی جذب شده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی «ره» بدره بیش از هزار و ۲۰۰ خانوار تحت حمایت دارد اعلام کرد:با رایزنی صورت گرفته با خیرین، مراکز نیکوکاری و حامیان طرح اکرام جهت کلیه خانوار‌ها در ماه رمضان حداقل یک سبد غذایی و یا وعده افطاری تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.