عملیات اجرایی ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عملیات اجرایی ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس امروز در ضلع جنوبی پردیس اصلی دانشگاه با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع (بدون احتساب همکف) در سه طبقه آغاز شد.

این دانشکده از مصوبات سفر رئیس جمهور در سال ۱۳۹۷ به استان بوشهر است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: دانشکده کسب و کار و اقتصاد بر اساس یکی از مزیت‌های محلی استان بوشهر در حوزه کسب و کار و تجارت طراحی شده است و می‌تواند در بازآفرینی جایگاه تاریخی این استان به عنوان یک بندر کهن و دروازه صادرات و واردات کشور نقش آفرینی کند.

عبدالمجید مصلح ادامه داد: این دانشکده نخستین دانشکده‌ای است که با رویکرد‌های جدید و با هدف تربیت نیروی انسانی، پرورش مدیران شایسته، کارآفرین و تراز جهانی برای حوزه صنعت و بازرگانی راه اندازی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در جلسه پنجم مرداد ۱۳۹۹ خود با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه کمیسیون آموزش عالی با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد با گروه‌های آموزشی مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس عنوان کرد: این دانشکده تا تکمیل ساختمان آن در بخشی از ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.