حجت‌الاسلام سلیمی گفت: روز قدس روزی است که ما به غصب، تجاوز و خونریزی، یک نه بزرگ می‌گوییم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در آستانه روز قدس گفت: و روز قدس روزی است که ما به غصب، تجاوز و خونریزی، یک نه بزرگ می‌گوییم.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود: روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام است، روز قدس روز دفاع از مظلوم و روز دفاع از تمامیت ارضی کشور‌های اسلامی است.

او اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت روز به روز گسترده‌تر از دیروز شده و توانایی هایش افزایش یافته و به شدت گسترش پیدا کرده است و این جبهه مقاومت است که در میدان تعیین می‌کند چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: امروز با گذشته که مبارزین فلسطینی با سنگ به مقابله با دشمنان صهیونیسم می‌رفتند تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت دارای موشک و سلاح‌های پیشرفته است.

امروز اسرائیل ضعیف‌تر از همیشه است

او ادامه داد: امروز اسرائیل از همه روز‌ها ضعیف‌تر است و گنبد آهنین شعاری بیش نبود و اکنون گنبد آهنین یک آبکش است که همه دیدند گنبد آهنین و این مسائل دیگر آن‌ها را نجات نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار کرد: امروز در سرزمین‌های اشغالی مشکلات جدی وجود دارد و صهیونیست‌ها زبون‌تر از دیروز اند و مقاومت قوی‌تر از گذشته است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به زودی شاهد آزادی بیت‌المقدس خواهیم بود و ما بزودی در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.