سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم روزجهانی قدس در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: با توجه به شیوع کرونا، مراسم روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دانشی افزود: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و در راستای همکاری و تعامل با ستاد مقابله با کرونا، آیین روز جهانی قدس امسال در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نمی‌شود.

او اضافه کرد: درکنار فضای مجازی که با حضور با شکوه افراد در انزجار از رژیم غاصب اسرائیل اعلام خواهیم کرد بیش از ۲۰۰ پایگاه و ۱۶۰ مسجد هم فعال خواهند بود و برنامه‌های ویژه اجرا خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از آرمان‌های نظام اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری است، باید با تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به معرفی روز قدس و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقدام شود.

او ادامه داد: فضاسازی شهری، تولید و پخش برنامه‌های مختلف از سوی دستگاه‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، تولید و پخش آثار فاخر با محوریت روز قدس از سوی صدا و سیما، نصب بنر از سوی دستگاه‌های مختلف مقابل درب ورودی هر دستگاه و ارسال پیامک به شهروندان از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.