طی جلسه‌ای با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بانک رفاه کارگران استان ایلام، در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،در ابتدای این دیدار محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم و تقدیر از نگاه ویژه بانک رفاه به مسائل و موضوعات حوزه سلامت گفت: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر بانک رفاه استان یک شریک تجاری مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی بوده‌است.

کریمیان افزود: این بانک در طول مدت همکاری خود با دانشگاه؛ تعامل حداکثری را با دانشگاه داشته و به شایستگی در راه مساعدت و یاری حوزه سلامت گام نهاده که اهدای ۱۰ میلیارد ریال به این حوزه یکی از اقدامات شایسته و ماندگار بانک رفاه است.

او بیان کرد: رسالت دانشگاه علوم پزشکی در راه خدمت به مردم گسترده‌است و نمونه بارز و شاخص آن پیکار با بیماری کرونا در طول چهارده ماه اخیر بوده‌است؛ لذا در راستای خدمت‌گزاری هرچه بیشتر به مردم، بانک‌های استان بیش از پیش حوزه سلامت را یاری کنند.

در ادامه نیز بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام نیز ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه اظهار داشت: خدمت به مردم در عرصه سلامت و تلاش برای رفع مشکلات و چالش‌های این حوزه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، افتخاری بزرگ برای بانک رفاه کارگران استان است.

بالاوندی عنوان کرد: تلاش برای رفع برخی از نارسایی‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت یکی از اهدافی است که در همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه و این بانک به صورت جدی پیگیری و اجرا خواهد شد.

او ابراز داشت: تقدیر از مسئولان و کارکنان حوزه سلامت وظیفه‌ای همگانی است و باعث افتخار است که در این عرصه بتوانیم این مجموعه خدوم و فداکار را یاری کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.