دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند گفت: باید برای حفظ طرح های بام و چهار باغ نهاوند امنیت شهروندان در این اماکن تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آزادبخت، دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند با همراهی شهردار از طرح های ساماندهی بام و چهارباغ به منظور بررسی تامین امنیت شهروندان و مسافرین در این اماکن بازدید کردند.

او در این بازدید از اجرای طرح ساماندهی بام و ایجاد موقعیت تفریحی گردشگری و زیباسازی شهر با شناسایی و بهره برداری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های قابل توجه قدردانی کرد.

دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: اجرای این طرح که هم به افزایش سرانه فضای سبز شهر منجر شده است و هم زمینه ایحاد نشاط اجتماعی در یک فضای کم نظیر را تامین کرده است اقدامی ارزشمند است.

آزاد بخت ادامه داد: باید برای حفظ این اقدامات و تامین امنیت شهروندان در این اماکن اقدامات تکمیل کننده هم انجام شود.


او از استقرار کیوسک نیروی انتظامی و نصب دوربین‌های مداربسته به منظور تامین امنیت شهروندان و وسائط نقلیه در بام نهاوند خبر داد.

دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند افزود: همچنین برای تامین امنیت شهروندان ورود موتور سیکلت به چهار باغ نهاوند ممنوع است و در صورت مشاهده موتور توسط پلیس توقیف می‌شود.

آزادبخت همچنین از آغاز عملیات اجرایی آسفالت مسیر دسترسی بام نهاوند از شهردار قدردانی و خواستار انجام اقدامات لازم برای استقرار کیوسک نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت شهروندان و وسائط نقلیه در بام و چهارباغ نهاوند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.