نماینده مردم همدان در مجلس از تکمیل اردوگاه دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: با اختصاص ۵ میلیارد تومان عملیات اجرایی پروژه ملی اردوگاه کشوری دانش آموزان استثنایی در همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

او  با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ملی اردوگاه کشوری دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در همدان اظهار کرد: در سفر محمدباقر نوبخت به استان همدان، این ضرورت تکمیل این پروژه تبیین و مقرر شد، با تخصیص اعتبار ویژه روند تکمیل این پروژه تسریع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در پیگیری مصوب سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه، ضرورت این پروژه که در بهترین موقعیت آب وهوایی برای این گروه از دانش‌آموزان به مساحت ۲۴ هزار متر مربع، با نقشه متناسب با نیاز گروه‌های مختلف دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه کشور در حال احداث است، در نامه‌ای تشریح شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه موافقت نامه تخصیص ۵ میلیارد تومان با سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه فرصت مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه ایجاد می‌شود.

این اردوگاه به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با ساختمانی به زیربنای ۴۰۰ متر مربع از ۲۴ سال پیش تاکنون ۵۰ درصد رشد فیزیکی داشته است که با اختصاص اعتبار مذکور به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است اردوگاه امیر المومنین(ع) همدان مهم ترین اردوگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه در غرب کشور است که جهت ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی به این دانش آموزان در حال احداث است و اختصاص اعتبار برای تکمیل آن خبری مسرت بخش برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.