جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از ۱۳ طرح محرومیت ‌زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در جمع خبرنگاران به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، درباره ویژه برنامه‌های این هفته در همدان گفت: ویژه برنامه دیدار و تجلیل رهبر معظم انقلاب با جانبازان، پیشکسوتان، بسیجیان به شکل ویدئو کنفرانس از برنامه‌های ارزشمند هفته دفاع مقدس است.

او افزود: صبح‌گاه مشترک سوم مهرماه در مرکز آموزشگاه قدس با حضور فراگیران درجه‌داری و با سخنرانی وزیر سابق دفاع برگزار می‌شود،

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: این برنامه همزمان در ۱۰ شهرستان نیز اجرا خواهد شد. 

فرجی افزود: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی از مزار شهدا در ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۵ در سطح استان، دیدار نخبگان ایثارگر و رزمنده نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان همدان در اول مهرماه و دیدار این قشر با استاندار همدان از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

او با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اقتدار ۴۰ به مناسبت چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دستور کار است، مطرح کرد: تولید و ‌تهیه ۴۰ کلیپ درباره نقش همدان در دفاع مقدس با همکاری صداوسیما انجام می‌شود. 

فرجی اضافه کرد: افتتاح اردوگاه پارک کرامت که مرکز ترک اعتیاد است، از جمله برنامه‌های ارزشمند این هفته است و در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید، ظرفیت این مرکز در ابتدا ۱۰۰ نفر بوده که تا ۵۰۰ نفر قابل افزایش و مکان آن شهرستان نهاوند است.

او با اشاره به اجرای ۳۲۰ برنامه شاخص دفاع مقدس در نواحی حوزه‌ها و پایگاه ها‌ی مقاومت مردمی و محلات گفت: تمامی این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: تولید و تهیه  ۴۰ کلیپ از رزمندگان دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما،  قدردانی از مدافعان سلامت و ارسال پیامک برای گروه های مختلف مردم از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرجی ادامه داد: ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی با هدف محرومیت‌زدایی و با همکاری بسیج سازندگی در استان همدان افتتاح می‌شود.

او به برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فضاسازی مساجد و پایگاه‌ها و بازدید از باغ موزه، راه اندازی کلینیک حقوقی  برای رفع مشکلات مردم در مساجد (هر مسجد یک حقوقدان) در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.