مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: سه طرح راه‌سازی این استان با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش حسینی, مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه سه طرح راه‌سازی این استان با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد،اظهار کرد:عملیات اجرایی این طرح‌ها در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و کبودراهنگ با سرعت لازم در دست اجرا است و پیش بینی می شود تا تیرماه امسال به بهره برداری برسند.

او ادامه داد: محور سامن_بروجرد به طول ۹ کیلومتر در شهرستان ملایر با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰ نفر پیشرفت مناسبی دارد و به زودی بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در شهرستان نهاوند نیز طرح محور نهاوند_بروجرد با حجم عملیاتی سه کیلومتر و اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی بیان کرد: پروژه کمربندی شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ نیز به طول ۵/۵ کیلومتر و اعتبار ۹ میلیارد تومان در تیر ماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری است.

او افزود: این طرح ۴۵ فرصت شغلی در سطح شهرستان کبودراهنگ ایجاد کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در مجموع این سه پروژه با اعتبار افزون بر ۳۹ میلیارد تومان که به طور کلی اشتغالزایی ۱۵۵ نفر را در پی داشته است و در تیر ماه به بهره برداری خواهند رسید.

استان همدان بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر، آزادراه، بزرگ راه و راه اصلی دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار