محرابی گفت: تمام مراحل کار خرید کلزا طبق قانون در حال پیگیری است و باقی وجوه خرید کلزا با کمترین تاخیر به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محرابی مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: تمام مراحل کار خرید کلزا طبق قانون در حال پیگیری است و باقی وجوه خرید کلزا با کمترین تاخیر به حساب کشاورزان واریز خواهد شد و پیرو درخواست جمعی از کشاورزان ، این موضوع به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گرفت.

او بیان داشت: با توجه به تغییر روش خرید از حالت تضمینی از سوی دولت، به حالت توافقی با کمک شرکت‌های واسط و اجرای این روش برای اولین بار، وجود بعضی مغایرت‌ها در اطلاعات ثبت شده کشاورزان (شماره ملی، شماره حساب، شماره شبا و.)، مراحل ارسال چک لیست ها، تایید و پرداخت طولانی‌تر شده و موجب ایجاد شایبه برای کشاورزان شده است.

محرابی افزود: بسته به تاریخ ارسال چک لیست‌های مربوطه، بخش زیادی از مطالبات کلزاکاران تا کنون پرداخت شده است. اطمینان داده می‌شود تمامی مراحل کار طبق روال قانونی در حال پیگیری هست و الباقی وجوه خرید کلزا با کمترین تاخیر به حساب کشاورزان عزیز واریز خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.