رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت: در سال گذشته تعداد ۶۴۵ واحد صنفی متخلف با محکومیت ۵۹ میلیارد ریالی در کاشمر شناسایی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا ملکی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت کاشمر گفت: در سال گذشته در مجموع ۹هزارو۲۶۵ مورد بازرسی از سطح بازار و ۲۳۱ مورد گشت مشترک بازرسی برای نظارت و کنترل بر بازار توسط دستگاههای اجرایی مرتبط به اجرا درآمده ، به این منظور ۶۴۵ واحد صنفی با محکومیت ۵۹میلیارد ریالی متخلف شناخته شده اند.


او افزود:در یک سال گذشته در مجموع ۱۲۰ انبار احتکار کالا در زمینه های احتکار مواد غذایی،لوازم خانگی،آرایشی و بهداشتی و مصالح ساختمانی شناسایی و پرونده تخلفات آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.


رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت کاشمر ادامه داد: تعداد ۱۷ مورد تخلف عرضه خارج از شبکه کالاهای تنظیم بازار و آرد و نان ثبت شده است و در پی بازرسی های مستمر و مداوم از نانوایی ها ۸۷ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


او تصریح کرد: به منظور تعادل بخش بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی طی سال گذشته دوهزارو ۶۰۵ تن کالای اساسی شامل برنج،قند،شکر،روغن ،مرغ منجمد و میوه در شهرستان توزیع شده است.


ملکی با اشاره به اینکه در حاضر ۱۰ هزار واحد صنفی در کاشمر فعالیت دارند بیان کرد: طی یک سال گذشته گران فروشی،احتکار کالا،کم فروشی،فروش اجباری،درج نکردن قیمت و صادرکردن برگ خرید از تخلفات پرشمار صنوف این شهرستان ثبت شده است.


انتهای پیام //ه.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.