رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اعلام کرد: هم اکنون علت ابتلای ۶۰ درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری حضور در تجمعات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، علت ابتلای ۶۰ درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری را حضور در مهمانی‌ها، دورهمی ها، عروسی‌ها و مجالس ختم اعلام کرد.

او با بیان اینکه اپیدمی کرونا همه ابعاد اجتماع را تحت تاثیر قرار داده است افزود: پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس یک وظیفه همگانی است و باید هر کس در حد توان خود برای تحقق این امر یاریگر باشد.


بیشتر بخوانید


شیرانی با بیان اینکه خلوت کردن شهر و ماندن در خانه مهم‌ترین رویکرد تصمیمات در ستاد استانی مقابله با کروناست اعلام کرد: تا پایان هفته جاری همه محدودیت‌ها در سطح استان تمدید شده است و گروه‌های شغلی شماره ۲، ۳ و ۴ در چهارمحال و بختیاری همچنان تعطیل هستند.

او اضافه کرد: با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها با متخلفین و بی توجهان به رعایت بهداشت به صورت قانونی برخورد می‌شود.

شیرانی با تاکید بر اینکه هنوز زندگی و جامعه به شرایط عادی بازنگشته است یادآور شد: هم اکنون استان در حالت نیمه تعطیل قرار دارد و فقط باید به انجام کار‌های ضروری و اورژانسی پرداخته شود.

او در پایان گفت: هم اینک در چهارمحال و بختیاری یک شهرستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و امید است با نظارت جدی‌تر و همراهی مردم و مسئولین شاهد بهبود شرایط به لحاظ گسترش بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار