به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، به احتمال بسیار زیاد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا لغو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۱ را بعد از رقابت‌های جام جهانی در امارات برگزار کند. مسابقاتی که ابتدا قرار بود آذر ماه سال گذشته در امارات پیگیری شوند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان AFC این رقابت‌ها را لغو کرد و حالا قرار است بعد از مسابقات جام جهانی، آذر ماه در ابوظبی امارات برگزار شوند.

به نظر می رسد شیوع ویروس‌های جهش یافته کرونا شامل انگلیسی، هندی و برزیلی که هم اکنون نقاط مختلف جهان را در بر گرفته اند، کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تردید واداشته و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امسال هم برگزار نخواهند شد.


بیشتر بخوانید


به خاطر هزینه‌های سنگینی که انجام تست کرونا دارد، دولت امارات نه تنها حاضر نیست هزینه‌های این تست را پرداخت کند، بلکه آن‌ها می‌خواهند از میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم انصراف دهند. به همین دلیل احتمالا مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از پایان یافتن شیوع ویروس کرونا برگزار خواهند شد.

آخرین دوره از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار شد. در آن رقابت‌ها تیم فوتسال مس سونگون، قهرمان لیگ برتر کشورمان بعد از رسیدن به دیدار نهایی در بازی فینال برابر ناگویا اوشنز ژاپن شکست خورد و به مقام دومی این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار