سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از شکست برابر گیتی پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابتدا درباره پیروزی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما یک بازی بسیار سخت در اصفهان برابر گیتی پسند انجام دادیم و بازی سراسر هیجان برای هر ۲ تیم دنبال شد. گیتی پسندی‌ها برای آن که به صدر جدول برسند باید حتما تیم ما را شکست می‌دادند. از طرفی ما هم نه تنها در بازی با گیتی پسند، بلکه در همه بازی‌ها تلاش کردیم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم که خدا را شکر موفق شدیم گیتی پسند را شکست دهیم. شایستگی بازیکنان ما بیش از آن چیزی است که الان در جدول می بینیم. حداقل در ۲ هفته گذشته برابر تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند نشان داده ایم که چه بازیکنان توانمندی در تیممان بازی می‌کنند.

مصدومیت‌ها بدموقع گریبان تیم ما را گرفت

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: متاسفانه تیم ما امسال با کمی بد شانسی مواجه شد و به دلیل مصدومیت، برخی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم. در هر صورت این هفته دیدار بسیار سختی برابر کراپ در قزوین داریم و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، می‌توانیم حداقل تا رده چهارم جدول بالا برویم. متاسفانه مصدومیت‌ها بد موقع گریبان تیم ما را گرفت. درست در بازی آخر برابر مس سونگون در مرحله اول، معین افشار و علی ابراهیمی ۲ نفر از بازیکنان خوبمان را از دست دادیم. خوشبختانه علی ابراهیمی شرایط بازی کردن را پیدا کرده است و در دیدار با گیتی پسند موفق شد برای ما به میدان برود. در کل مصدومیت‌ها کاملا در نتیجه گرفتن تیم ما تاثیر گذاشت.


بیشتر بخوانید


داور در بازی با گیتی پسند در چند صحنه سرنوشت ساز برای ما خطا نگرفت

مرتضایی درباره اعتراض گیتی پسندی‌ها نسبت به عملکرد داور و این که فیلم خطا‌های این دیدار را هم منتشر کرده اند، بیان کرد: در یکی از صحنه‌های بازی در نیمه دوم، بازیکن ما روی وحید شمسایی مرتکب خطا شد که داور آن صحنه را خطا تشخیص نداد. اگر به گفتن باشد باید بگویم که ما هم چند صحنه سرنوشت ساز داشتیم که داور اصلا برای ما خطا نگرفت. برای مثال در یکی از صحنه‌ها پشت محوطه جریمه حریف روی بازیکن ما خطا شد، اما داور آن صحنه را خطا نگرفت. بعد از آن بازیکن ما بلافاصله از روی زمین بلند شد و بدون آن که برخوردی با بازیکن حریف داشته باشد، به سود گیتی پسند اعلام خطا شد. به خاطر آن که خطای ششم ما بود، گیتی پسند از روی نقطه دوم صاحب پنالتی شد  و به نظر من این صحنه اوج اشتباهات داور بود.

داوران صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ را به نفع حریفانمان می‌گیرند

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد ادامه داد: به هر حال نه تنها در بازی با گیتی پسند، بلکه در دیدار برابر مس سونگون هم تیم ما از داوری متضرر شد و کاملا روی نتیجه تیممان تاثیر منفی گذاشت. در کل به اعتقاد من داوری در ۳ بازی گذشته ما برابر تیم‌های سن ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان کاملا به ضرر ما بود. من نمی‌توانم برای این موضوع دلیل بیاورم، اما تنها دلیلی که می‌توانم عرض کنم این است که شاید داوران ما تصور می‌کنند که چون فرش آرا شانسی برای رسیدن به بالای جدول و قهرمانی ندارد، به همین دلیل صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ را به سود حریف سوت می‌زنند و این موضوع به خصوص در بازی با گیتی پسند واقعا برای ما غیرقابل تحمل بود.

در بازی با گیتی پسند به خاطر بی عدالتی داور تصمیم داشتیم تیم را بیرون بیاوریم

مرتضایی تصریح کرد: وقتی این بی عدالتی‌ها را در بازی با گیتی پسند دیدم، مسئولان تیم هم تصمیم گرفتند که بازیکنان  را از زمین خارج کنند؛ چون دیگر توان تحمل این همه بی عدالتی را نداشتیم. در هر صورت با صحبت‌هایی که مسئولان و ناظران فدراسیون فوتبال انجام دادند، بالاخره راضی شده و به زمین برگشتیم. حال آقایان در باشگاه گیتی پسند اصفهان تصمیم گرفته اند فیلم خطا‌هایی که داور برای این تیم نگرفته است را منتشر کنند. ما هم اگر بخواهیم فیلم هایمان را از ۲۴ بازی گذشته منتشر کنیم، آن قدر زیاد است که حد ندارد.

اگر مس سونگون را می‌بردیم الان جزء مدعیان بودیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره دیدار این هفته تیمش برابر کراپ الوند قزوین گفت: پنجشنبه این هفته در قزوین با تیم خوب و قدرتمند کراپ بازی داریم و مطمئن باشید با تمام توان و قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت. اگر ۲ هفته پیش می‌توانستیم مس سونگون را شکست دهیم، با توجه به تساوی‌هایی که این هفته تیم‌های بالای جدولی کسب کردند، در آن صورت الان جزء مدعیان به حساب می‌آمدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار