هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود. به جز دیدار تیم‌های مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین که از ساعت ۲۲ شروع می‌شود، ۲ بازی دیگر از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر‌های تبریز و اصفهان برگزار خواهند شد.

در هفته گذشته تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه ۳ تیم مدعی قهرمانی این فصل، موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کرده و به همین دلیل هر ۳ تیم در تلاش هستند تا بتوانند در بازی امشب پیروز شده و گام بلندی برای قهرمانی بردارند.

برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون - سن ایچ ساوه/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در هفته هشتم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امشب در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. هر ۲ تیم هفته گذشته موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و امشب با روحیه بسیار بالایی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. مسی‌ها در بازی گذشته خودشان توانسته‌اند برابر فرش آرای مشهد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیده و با برتری در این بازی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ رسانده و در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


همچنین تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم در دیدار گذشته خود به مصاف مقاومت البرز رفت و در پایان موفق شد این تیم را شکست دهد و هم اکنون با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته است. هر ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه در تلاش هستند تا در بازی امشب به پیروزی رسیده و بتوانند گام بلندی را برای فتح قهرمانی بردارند.

گیتی پسند اصفهان - فرش آرای مشهد/ سالن پیروزی اصفهان

در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته، امشب ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند در بازی گذشته موفق شدند دست به کار بزرگی زده و تیم کراپ الوند قزوین را با شکست رو به رو کنند. گیتی پسند با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. این تیم همچنین منتظر لغزش مس سونگون و سن ایچ ساوه است تا بتواند با لغزش این ۲ تیم به صدر جدول صعود کند.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم که هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارد، امشب بدون استرس و نگرانی به مصاف گیتی پسند خواهد رفت. شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرای مشهد هفته گذشته برابر مس سونگون قرار گرفتند و با وجود بازی زیبایی که به نمایش گذاشتند، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک از حریف تبریزی خود شکست خوردند. فرش آرا با این شکست ۴ امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول مسابقات لیگ برتر جای گرفت.

مقاومت البرز - کراپ الوند قزوین/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی این هفته، امشب تیم‌های مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین به  مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی مقاومت و در سالن خالی از تماشاگر انقلاب کرج برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم به خاطر آن که شانسی برای قهرمان شدن در مسابقات این فصل لیگ برتر ندارند، امشب  بدون استرس و نگرانی برابر هم قرار خواهند گرفت که این موضوع می‌تواند نویدبخش یک دیدار جذاب و پر گل از سوی هر ۲ تیم باشد.

مقاومت البرز در بازی گذشته به مصاف تیم خوب و قدرتمند سن ایچ ساوه رفت و در نهایت با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از حریف خود شکست خورد. مقاومت با این شکست ۴ امتیازی باقی ماند و در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هم هفته گذشته رو در روی گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و در پایان نتوانست برابر این تیم توفیقی به دست آورد و با نتیجه ۴ بر۳ مغلوب حریف اصفهانی خود شد. رضا لک سرمربی کراپ الوند قزوین بعد از این شکست از هدایت کراپ استعفا داد که با موافقت مسئولان این باشگاه رو به رو شد. حال اعضای هیئت مدیره باشگاه کراپ بعد از استعفای لک، بلافاصله با منصور مولایی وارد مذاکره شدند و بعد از توافق با این مربی قرار است مولایی در ۳ بازی آینده هدایت کراپ را بر عهده بگیرد. کراپ هم اکنون با ۷ امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار