هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار خواهد شد که شانس تیم سن ایچ ساوه برای قهرمانی در این فصل بیشتر از سایر مدعیان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان شب گذشته در هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر میزبان فرش آرای مشهد بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. گیتی پسندی‌ها با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماندند. همچنین با توجه به اینکه دیدار سن ایچ ساوه با مس سونگون هم با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسیده بود، گیتی پسندی‌ها فرصت بسیار خوبی داشتند تا با شکست فرش آرا خود را به صدر جدول رسانده و گام بلندی برای فتح جام قهرمانی بردارند، اما نماینده اصفهان برابر فرش آرا شکست خورد تا فرصت صدرنشینی را به راحتی از دست بدهد.

به هر حال این فرش آرای مشهد بود که این موقعیت بسیار خوب را از شاگردان شمسایی گرفت و با شکست گیتی پسند مانع رسیدن این تیم به صدر جدول شد.

دیدار هفته آینده سن ایچ ساوه با گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با مقاومت البرز تا حدود بسیار زیادی تکلیف چهره قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد. اگر سن ایچ بتواند گیتی پسند را شکست دهد به احتمال بسیار زیاد می‌تواند جام قهرمانی را به خانه خود ببرد. آن هم به شرط آن که مس سونگون برابر مقاومت البرز شکست خورده یا مساوی کند.


بیشتر بخوانید


تا قبل از شروع هفته نهم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم سن ایچ ساوه با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مس سونگون هم با یک امتیاز کمتر در تعقیب این تیم است. همچنین گیتی پسند اصفهان با ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد. حال باید منتظر ماند و دید دیدار تیم‌های سن ایچ و گیتی پسند به کجا کشیده می‌شود و مس سونگون هم برابر مقاومت البرز چه نتیجه‌ای می‌تواند به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار