مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : محور‌های مواصلاتی استان به لحاظ شرایط ویژه جغرافیایی و هم مرز بودن با کشور عراق و وجود پنج پایانه مرزی باید به صورت دائم ترمیم و نگهداری شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : نوع نگاه به محور‌های مواصلاتی این استان ملی و استراتژیک است، چرا که این استان به لحاظ شرایط ویژه جغرافیایی و هم مرز بودن با کشور عراق و وجود پنج پایانه مرزی می‌طلبد که محور‌های مواصلاتی این استان به صورت دائم ترمیم و نگهداری شود.

او گفت : در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراه‌ها در سطح ۱۱ کیلومتر بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، در ۱۶ کیلومتر از راه‌های اصلی بیش از ۱۶ هزار تن و برای انجام ۲۶ کیلومتر ماسه آسفالت بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح ۳۰ کیلومتر، فوگسیل (روکش حفاظتی) ۴۲ کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکه‌گیری با بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.

او ادامه داد: اصلاح شیب شیروانی در سطح راه‌های اصل و شریانی ۱۰ کیلومتر در حوزه ۱۴ شهرستان استان به صورت امانی، ۱۵ کیلومتر دیگر اصلاح شیب شیروانی در سطح راه‌های فرعی و روستای استان به صورت امانی انجام شد.

کرمی درباره نگهداری راه‌های فرعی و روستایی، افزود: برای انجام ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راه‌ها ۱۶ هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اعلام بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح ۹۵ کیلومتر از راه‌های استان، گفت: به منظور انجام لکه گیری سطوح رویه راه نیز یک‌هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.