️رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری از آغاز مجدد اجرای طرح مشترک پلیس راهور و سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در برخورد با مسافربر‌های شخصی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شهبازی با اعلام توقیف بیش از ۶۳ دستگاه خودروی شخصی غیر مجاز اظهار کرد: فعالیت مسافربر‌های شخصی و توقف‌های بیجای آن‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی علاوه بر تضییع حقوق رانندگان مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و وضعیت ترافیک شهر کرمانشاه به وجود آورده است.

او  افزود: با توجه به هماهنگی‌به عمل آمده با مقام قضایی و پلیس راهور اعمال قانون بر مسافربر‌های شخصی غیرمجاز با قوت بیشتر در سال جاری در دستور کار قرار دارد که در این راستا پلیس راهور به همراه بازرسان واحد گشت کنترل سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل عمومی مسافر با جدیت بیشتری برخورد می‌کند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هرگونه تخلف خودرو‌های مسافربر شخصی از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس راهور و بازرسی این سازمان، اعمال قانون می‌شود.

او گفت: این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفی ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.