محمدعلی شجاعی از حمایت طرح‌های نوآورانه جمعیت کارگران استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:آموزش مهارت‌های ضمن خدمت تخصصی برای جامعه کارگران استان در هر رشته شغلی ضروری است.


بیشتر بخوانید


شجاعی افزود: یکی از معضلات ما کارکردن ۱۵۰هزار نیروی کار ساده در خارج از استان است در حالیکه به آموزش و تخصص جامعه کارگران بیش از پیش نیازمندیم.

او با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای استان موظف به ارائه سند آموزش ضمن خدمت کارگران است، عنوان کرد: با آموزش مهارت‌های تخصصی و به روز کردن این آموزش‌ها می‌توانیم با هماهنگی‌های انجام شده و بر مبنای نیاز سنجی کشور‌های خارجی این کارگران را به خارج از کشور نیز اعزام کنیم.

او جامعه کارگران را شریف‌ترین قشر و جامعه فعال و موثر دانست و افزود: وظیفه ما حل و پیگیری و به حداقل رساندن مشکلات این قشر است و تلاش کرده ایم در حد توان این مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی عنوان کرد: نگاه جامعه کارگران به نظام و مسئولان نگاه همراهی بوده است به طوری که به رغم تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده کارگران همیشه پیوند عمیق بین نظام و رهبری داشته اند.

استاندار خراسان شمالی خواستار پیگیری مشکلات جامعه کارگران استان در حوزه مسکن و تامین نداشته‌های رفاهی آنان نیز شد. گفتنی است در این جشنواره با حضور استاندار خراسان شمالی از ۱۲ کارگر منتخب تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.